.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برتری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری در مازندران
اداره ثبت اسناد و املاک ساری در برنامه عملیاتی سال 95 موفق به کسب رتبه برتر در میان 24 واحد ثبتی مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز ،داودی رئیس اداره ثبت اسناد واملاک شهرستان ساری گفت: کسب رتبه برتر ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری در برنامه عملیاتی پارسال، به دلیل صدور 21 هزار و 454 سند کاداستری ( تک برگ ) در اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان و تحویل آن متقاضیان بود .

 

وی افزود: در این مدت ، بیش از 90 هزار سند شامل اجاره ، تقسیم نامه ، صلح نامه ، گواهی امضاء ، اسناد مشارکت و فروش اقساطی بانک ها و سایر اسناد در دفاتر اسناد رسمی شهرستان ساری تنظیم شده است .

داودی گفت: پارسال 21 میلیارد تومان از مطالبات بانک ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی در ساری وصول و بیش از 850 میلیون تومان نیز درآمد از محل صدور اسناد مالکیت ، ثبت ملک و تفکیک وسایر درآمدها توسط اداره ثبت اسناد و املاک ساری کسب شد.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری گفت: شروع مرحله سوم آرشیو الکترونیکی اسناد ، اسکن پرونده های ثبتی و افزایش سرعت خدمات رسانی به مراجعین ، جلوگیری از استهلاک و فرسودگی اسناد بر اثر فراخوان های متعدد ، کاهش هزینه های مربوط به بايگانی سنتی اسناد، صرفه جويی در وقت از مزایای این طرح است .

وی افزود: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری با 74 کارمند ، 52 سردفتر اسناد رسمی و 22 سردفتر ازدواج در سال گذشته بیش از 194 هزار خدمت به مردم ارائه کرد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.